“ ❤ ဤဘေလာ့ရဲ႕ Post မ်ားကို အၿမဲ Update ျပဳလုပ္ေပးလွ်က္ရွိပါသည္ ❤ ”

Friday, March 1, 2013

စာဖတ္ စြမ္းအားျဖင့္ အမ်ဳိးဂုဏ္ကို ျမႇင့္တင္ ၾကပါစုိ႔

Photo: စာဖတ္ စြမ္းအားျဖင့္ အမ်ဳိးဂုဏ္ကို ျမႇင့္တင္ ၾကပါစုိ႔
==========================

ေလာကႀကီးတြင္ လူအမ်ဳိးမ်ဳိး ရွိသည္။ တခ်ဳိ႕က လွပေသာ ဘဝကို တည္ေဆာက ္ႏုိင္ၾကၿပီး သမုိင္းေၾကာင္း ေကာင္းသူအျဖစ္ ရပ္တည္ သြားႏုိင္ၾကသည္။

တခ်ဳိ႕က အ႐ုပ္ဆိုး အက်ည္းတန္ေသာ ဘဝကို တည္ေဆာက္ၿပီး သမုိင္းေၾကာင္း မေကာင္းသူ အျဖစ္ ရပ္တည္ သြားၾကသည္။

လွပေသာဘဝဆုိသည္မွာ မိမိႏွင့္ သူတစ္ပါး အက်ဳိးကို သယ္ပိုး ေပးေသာ၊  ဂုဏ္က်က္သေရ အေပါင္းႏွင့္ ျပည့္စံုေသာ၊ ပညာရွိ သူေတာ္ေကာင္း မ်ား၏ ခ်ီးမြမ္းျခင္းကို ခံရေသာ ဘဝမ်ဳိး ျဖစ္သည္။ သမုိင္းေၾကာင္း ေကာင္းသူ ဆုိသည္မွာ အရွက္အေၾကာက္ တရားႏွင့္ ျပည့္စံုၿပီး အဆံုးအမ တရားမ်ားျဖင့္ ဘဝခရီး တစ္ေလွ်ာက္လံုး ေနထုိင္ သြားျခင္းကို ဆုိလိုသည္။

အ႐ုပ္ဆုိး အက်ည္းတန္ေသာ ဘဝဆုိသည္မွာ မိမိႏွင့္ သူတစ္ပါး အက်ဳိးကို ဖ်က္ဆီးေသာ၊ ရွက္ဖြယ္အေပါင္းႏွင့္ ျပည့္စံုေသာ၊ ပညာရွိ သူေတာ္ေကာင္း မ်ား၏ ကဲ့ရဲ႕ ျပစ္တင္ျခင္းကုိ ခံရေသာ ဘဝမ်ဳိး ျဖစ္သည္။ သမုိင္းေၾကာင္း မေကာင္းသူ ဆုိသည္မွာ အရွက္ႏွင့္ အေၾကာက္တရား ႏွစ္ပါး ကင္းမဲ့ၿပီး အဆံုးအမ တရားမ်ား ကင္းလြတ္စြာျဖင့္ ဘဝခရီး တစ္ေလွ်ာက္လံုး ေနထုိင္  သြားျခင္းကိုဆုိလုိသည္။

စာေပသည္ အသိပညာႏွင့္ အသိ အလိမၼာကို ေပးသည္။ စာေပႏွင့္ မျပတ္ထိေတြ႕ ေနေလေလ အသိပညာႏွင့္ အသိ အလိမၼာ ႀကီးေလေလ ျဖစ္သည္။ ႀကီးမားေသာ အသိပညာႏွင့္ အသိ အလိမၼာေၾကာင့္ လွပေသာ ဘဝႏွင့္ ဂုဏ္ယူဖြယ္ ေကာင္းေသာ သမုိင္းေၾကာင္းကို  ပိုင္ဆုိင္ရျခင္း ျဖစ္သည္။ စာေပႏွင့္ ထိေတြ႕မႈ နည္းပါး ေလေလ အသိပညာႏွင့္ အသိ အလိမၼာ နည္းပါးေလေလ ျဖစ္သည္။ နည္းပါးေသာ အသိပညာႏွင့္ အသိ အလိမၼာေၾကာင့္ အ႐ုပ္ဆိုး အက်ည္းတန္ေသာ ဘဝႏွင့္ မေကာင္းေသာ သမုိင္းေၾကာင္းကို ပိုင္ဆုိင္ရျခင္း ျဖစ္သည္။

စာဖတ္ျခင္းသည္ လိမၼာ ပါးနပ္မႈကို ျဖစ္ေစသည္။ စာေပမ်ားကို ဖတ္႐ႈ ေလ့လာသည့္ အခါ အသိငါးမ်ဳိး ျဖစ္ေပၚလာသည္။ ယင္းတုိ႔မွာ ဓမၼညဳတ ဟူေသာ အေၾကာင္းကို သိျခင္း၊ အတၱညဳတ ဟူေသာ အက်ဳိးကို သိျခင္း၊ မတၱညဳတ ဟူေသာ အတုိင္းအရွည္ကို သိျခင္း၊ ကာလညဳတ ဟူေသာ အခ်ိန္ ကာလကို သိျခင္း၊ ပရိသညဳတ ဟူေသာ ပရိသတ္ သေဘာကို သိျခင္း စသည္တုိ႔ ျဖစ္သည္။ ဤအသိ ငါးမ်ဳိးကို ပိုင္ဆုိင္မႈေၾကာင့္ လိမၼာ ပါးနပ္မႈ ရွိလာသည္။ လိမၼာ ပါးနပ္မႈေၾကာင့္ အရာရာကို သိလြယ္ ျမင္လြယ္သည္။ တတ္လြယ္သည္၊ သေဘာေပါက္ နားလည္ လြယ္သည္။ တစ္ထြာျပလွ်င္ တစ္ေတာင္ ျမင္သည္။ လိမၼာ ပါးနပ္မႈ ရွိေနသည့္ အတြက္ ပတ္ဝန္းက်င္ ႀကီးက လိမ္ညာ၍ မရ၊ လွည့္စား၍ မရေပ။ ငါးစာကို သာမက အတြင္း၌ လွ်ဳိ႕ဝွက္စြာ ရွိေနေသာ ငါးမွ်ားခ်ိတ္ ကိုပါ ထုိးထြင္း သိျမင္သည္။ အရာရာကို ေလွနံဓားထစ္ မက်င့္သံုးဘဲ ေျပာင္းလဲေနေသာ ကာလ၊ ေဒသလုိက္၍ လိုက္ေလ်ာ ညီေထြစြာ  ျပဳျပင္ ေျပာင္းလဲ ေနထုိင္ႏုိင္စြမ္း ရွိသည္။ စာေပႏွင့္ မျပတ္ ထိေတြ႕ ေနမႈေၾကာင့္ ဤသို႔ လိမၼာပါးနပ္ လာျခင္းျဖစ္သည္။

စာဖတ္ျခင္းသည္ မွန္ကန္ေသာ အေတြးအေခၚကို ျဖစ္ေစသည္ မွန္ကန္ေသာ အေတြးအေခၚသည္ ဘဝ ေအာင္ျမင္မႈ အတြက္

Read More >> http://bit.ly/XudOBl
ေလာကႀကီးတြင္ လူအမ်ဳိးမ်ဳိး ရွိသည္။ တခ်ဳိ႕က လွပေသာ ဘဝကို တည္ေဆာက ္ႏုိင္ၾကၿပီး သမုိင္းေၾကာင္း ေကာင္းသူအျဖစ္ ရပ္တည္ သြားႏုိင္ၾကသည္။
တခ်ဳိ႕က အ႐ုပ္ဆိုး အက်ည္းတန္ေသာ ဘဝကို တည္ေဆာက္ၿပီး သမုိင္းေၾကာင္း မေကာင္းသူ အျဖစ္ ရပ္တည္ သြားၾကသည္။
လွပေသာဘဝဆုိသည္မွာ မိမိႏွင့္ သူတစ္ပါး အက်ဳိးကို သယ္ပိုး ေပးေသာ၊  ဂုဏ္က်က္သေရ အေပါင္းႏွင့္ ျပည့္စံုေသာ၊ ပညာရွိ သူေတာ္ေကာင္း မ်ား၏ ခ်ီးမြမ္းျခင္းကို ခံရေသာ ဘဝမ်ဳိး ျဖစ္သည္။ သမုိင္းေၾကာင္း ေကာင္းသူ ဆုိသည္မွာ အရွက္အေၾကာက္ တရားႏွင့္ ျပည့္စံုၿပီး အဆံုးအမ တရားမ်ားျဖင့္ ဘဝခရီး တစ္ေလွ်ာက္လံုး ေနထုိင္ သြားျခင္းကို ဆုိလိုသည္။
အ႐ုပ္ဆုိး အက်ည္းတန္ေသာ ဘဝဆုိသည္မွာ မိမိႏွင့္ သူတစ္ပါး အက်ဳိးကို ဖ်က္ဆီးေသာ၊
ရွက္ဖြယ္အေပါင္းႏွင့္ ျပည့္စံုေသာ၊ ပညာရွိ သူေတာ္ေကာင္း မ်ား၏ ကဲ့ရဲ႕ ျပစ္တင္ျခင္းကုိ ခံရေသာ ဘဝမ်ဳိး ျဖစ္သည္။ သမုိင္းေၾကာင္း မေကာင္းသူ ဆုိသည္မွာ အရွက္ႏွင့္ အေၾကာက္တရား ႏွစ္ပါး ကင္းမဲ့ၿပီး အဆံုးအမ တရားမ်ား ကင္းလြတ္စြာျဖင့္ ဘဝခရီး တစ္ေလွ်ာက္လံုး ေနထုိင္  သြားျခင္းကိုဆုိလုိသည္။
စာေပသည္ အသိပညာႏွင့္ အသိ အလိမၼာကို ေပးသည္။ စာေပႏွင့္ မျပတ္ထိေတြ႕ ေနေလေလ အသိပညာႏွင့္ အသိ အလိမၼာ ႀကီးေလေလ ျဖစ္သည္။ ႀကီးမားေသာ အသိပညာႏွင့္ အသိ အလိမၼာေၾကာင့္ လွပေသာ ဘဝႏွင့္ ဂုဏ္ယူဖြယ္ ေကာင္းေသာ သမုိင္းေၾကာင္းကို  ပိုင္ဆုိင္ရျခင္း ျဖစ္သည္။ စာေပႏွင့္ ထိေတြ႕မႈ နည္းပါး ေလေလ အသိပညာႏွင့္ အသိ အလိမၼာ နည္းပါးေလေလ ျဖစ္သည္။ နည္းပါးေသာ အသိပညာႏွင့္ အသိ အလိမၼာေၾကာင့္ အ႐ုပ္ဆိုး အက်ည္းတန္ေသာ ဘဝႏွင့္ မေကာင္းေသာ သမုိင္းေၾကာင္းကို ပိုင္ဆုိင္ရျခင္း ျဖစ္သည္။
စာဖတ္ျခင္းသည္ လိမၼာ ပါးနပ္မႈကို ျဖစ္ေစသည္။ စာေပမ်ားကို ဖတ္႐ႈ ေလ့လာသည့္ အခါ အသိငါးမ်ဳိး ျဖစ္ေပၚလာသည္။ ယင္းတုိ႔မွာ ဓမၼညဳတ ဟူေသာ အေၾကာင္းကို သိျခင္း၊ အတၱညဳတ ဟူေသာ အက်ဳိးကို သိျခင္း၊ မတၱညဳတ ဟူေသာ အတုိင္းအရွည္ကို သိျခင္း၊ ကာလညဳတ ဟူေသာ အခ်ိန္ ကာလကို သိျခင္း၊ ပရိသညဳတ ဟူေသာ ပရိသတ္ သေဘာကို သိျခင္း စသည္တုိ႔ ျဖစ္သည္။ ဤအသိ ငါးမ်ဳိးကို ပိုင္ဆုိင္မႈေၾကာင့္ လိမၼာ ပါးနပ္မႈ ရွိလာသည္။ လိမၼာ ပါးနပ္မႈေၾကာင့္ အရာရာကို သိလြယ္ ျမင္လြယ္သည္။ တတ္လြယ္သည္၊ သေဘာေပါက္ နားလည္ လြယ္သည္။ တစ္ထြာျပလွ်င္ တစ္ေတာင္ ျမင္သည္။ လိမၼာ ပါးနပ္မႈ ရွိေနသည့္ အတြက္ ပတ္ဝန္းက်င္ ႀကီးက လိမ္ညာ၍ မရ၊ လွည့္စား၍ မရေပ။ ငါးစာကို သာမက အတြင္း၌ လွ်ဳိ႕ဝွက္စြာ ရွိေနေသာ ငါးမွ်ားခ်ိတ္ ကိုပါ ထုိးထြင္း သိျမင္သည္။ အရာရာကို ေလွနံဓားထစ္ မက်င့္သံုးဘဲ ေျပာင္းလဲေနေသာ ကာလ၊ ေဒသလုိက္၍ လိုက္ေလ်ာ ညီေထြစြာ  ျပဳျပင္ ေျပာင္းလဲ ေနထုိင္ႏုိင္စြမ္း ရွိသည္။ စာေပႏွင့္ မျပတ္ ထိေတြ႕ ေနမႈေၾကာင့္ ဤသို႔ လိမၼာပါးနပ္ လာျခင္းျဖစ္သည္။
စာဖတ္ျခင္းသည္ မွန္ကန္ေသာ အေတြးအေခၚကို ျဖစ္ေစသည္ မွန္ကန္ေသာ အေတြးအေခၚသည္ ဘဝ ေအာင္ျမင္မႈ အတြက္ မရွိလွ်င္မျဖစ္ေသာ အရာ ျဖစ္သည္။ ေလာကႀကီး တြင္ ျမင့္မားေသာ အရည္အခ်င္းမ်ား ရွိပါလ်က္ႏွင့္ အေတြးအေခၚ မွားယြင္း ေနေသာေၾကာင့္ ေအာင္ျမင္မႈ မရဘဲ ဆံုး႐ံႈး ေနသူမ်ားရွိသည္။ ဘဝ ေအာင္ျမင္မႈ အတြက္ အရည္အခ်င္းမ်ား ျမင့္မားရန္ လုိအပ္သကဲ့သို႔ အေတြးအေခၚ မွန္ကန္ ေနရန္လည္း လုိအပ္သည္။ အေတြးအေခၚ မွန္ကန္ေနရန္ မွန္ကန္ ေကာင္းမြန္ေသာ အေတြ႕အႀကံဳ မ်ားကို ခံစား ေနရမည္။ အဘယ္ေၾကာင့္ ဆုိေသာ္ အေတြးအေခၚသည္ အေတြ႕အႀကံဳေပၚ မူတည္ၿပီး ျဖစ္ေပၚလာေသာ ေၾကာင့္ျဖစ္သည္။ ေကာင္းေသာ အေတြ႕အႀကံဳ မ်ားကို ေတြ႕ႀကံဳ ခံစား ေနပါက မွန္ကန္ ေကာင္းမြန္ေသာ အေတြးအေခၚမ်ား ျဖစ္ေပၚလာၿပီး မေကာင္းမြန္ေသာ အေတြ႕အႀကံဳ မ်ားကို ေတြ႕ႀကံဳ ခံစားေနပါက မွားယြင္းေသာ အေတြးအေခၚမ်ား ျဖစ္ေပၚလာမည္။ စာေပမ်ားကို မျပတ္ ဖတ္႐ႈ ေလ့လာ ေနျခင္းသည္ အေတြ႕အႀကံဳ ေကာင္းမ်ားကို စာေတြ႕အားျဖင့္ ခံစားေနျခင္း ျဖစ္သည္။ ဤအေတြ႕အႀကံဳ ေကာင္းမ်ားေၾကာင့္ မွန္ကန္ေသာ အေတြးအေခၚမ်ား ျဖစ္ေပၚ လာသည္။ စာေပႏွင့္ မျပတ္ ထိေတြ႕ ေနမႈသည္ အေတြးအေခၚ မွန္ကန္ေရးကို မ်ားစြာ အေထာက္အကူ ျပဳသည္။
စာဖတ္ျခင္းသည္ စဥ္းစား ဆင္ျခင္ ဥာဏ္ကို ရင့္သန္ေစသည္ ဘဝ ခရီးရွည္ႀကီးကို ျဖတ္သန္းရင္း ခက္ခဲေသာ ျပႆနာမ်ားကို ေျဖရွင္းရမည္။ နက္နဲေသာ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ မ်ားကို ခ်မွတ္ရမည္။ ဤသို႔ေသာ အေျခအေနႏွင့္ အခ်ိန္အခါ မ်ဳိးတြင္ စဥ္းစား ဆင္ျခင္ဥာဏ္ ရင့္သန္ရန္ လုိအပ္သည္။ စဥ္းစား ဆင္ျခင္ရာတြင္ သိရွိၿပီးသား အခ်က္အလက္မ်ား အေပၚ အေျခခံသည္။ သိရွိၿပီး အခ်က္အလက္ ျပည့္စံုၾကြယ္ဝ ေလေလ စဥ္းစား ဆင္ျခင္မႈ ရင့္သန္ေလေလ ျဖစ္ၿပီး သိရွိၿပီး အခ်က္အလက္ နည္းပါးပါက စဥ္းစား ဆင္ျခင္မႈ အဆင့္နိမ့္မည္။ စာေပမ်ားကို ဖတ္႐ႈ ေလ့လာ ေနျခင္းသည္ မသိေသးေသာ အခ်က္အလက္ အေၾကာင္းအရာ မ်ားကို ပိုမိုစုေဆာင္း ေနျခင္း ျဖစ္သည္။ စာဖတ္စြမ္းအား ျမင့္မား လာသည္ႏွင့္ အမွ် အခ်က္အလက္ သစ္မ်ားကို ပိုမုိ ရရွိလာၿပီး စဥ္းစား ဆင္ျခင္ဥာဏ္ ပိုမုိရင့္သန္ လာသည္။ စာဖတ္စြမ္းအား ျမင့္မားမႈသည္ စဥ္းစား ဆင္ျခင္ဥာဏ္ ရင့္သန္မႈကိုမ်ားစြာ အေထာက္အကူ ျပဳသည္။
စာဖတ္ျခင္းသည္ အသိတရားႏွင့္သတိတရားကို ႀကီးမားေစသည ္စာေပမ်ားကို ဖတ္႐ႈၿပီး ဖတ္႐ႈၿပီး အေၾကာင္းအရာ မ်ားကို မွတ္သား ထားမွသာ အသိတရား တုိးပြားလာသည္။ ယင္းအသိတရား မ်ားကို သင္ခန္းစာမ်ား အျဖစ္ သံုးသပ္ ေဖာ္ထုတ္ၿပီး အၿမဲ ေအာက္ေမ့ဆင္ျခင္ သံုးသပ္ ေနျခင္းသည္ သတိတရားပင္ ျဖစ္သည္။ လူသည္ အသိႏွင့္ သတိ ဟန္ခ်က္ညီညီ ႀကီးမားရမည္။ သတိႀကီးၿပီး အသိဥာဏ္ နည္းပါးပါက ခရီးမေရာက္ ျဖစ္တတ္သည္။ ထုိ႔အတူ အသိ ႀကီးမားၿပီး သတိမႀကီး ပါကလည္း အမွားႀကီး မွားတတ္သည္။ ႀကီးမားေသာ အသိကို သတိျဖင့္ မထိန္းခ်ဳပ္ႏိုင္သည့္ အတြက္ အမွားႀကီး မွားသြားသူမ်ား အထင္အရွား ရွိသည္။
အသိႏွင့္ သတိကို ဟန္ခ်က္ညီညီ ႀကီးမားေအာင္ အေထာက္အကူ ျပဳေသာအရာမွာ စာေပပင္ ျဖစ္သည္။ အသိႏွင္ ့သတိသည္ မရရွိေသးေသာ တုိးတက္ ေအာင္ျမင္မႈ မ်ားကို ရရွိေစၿပီး  ရရွိၿပီး ျဖစ္ေသာ တုိးတက္ ေအာင္ျမင္မႈ မ်ားကို တည္တံ့ ခုိင္ၿမဲေစသည္။ စာေပႏွင့္ အၿမဲေမြ႕ေလ်ာ္ ေနသူသည္ ေအာင္ျမင္ၿပီး တည္ၿငိမ္ေသာ ဘဝကို ပိုင္ဆုိင္ ရသည္။
စာဖတ္ျခင္းသည္ အေတာက္ပ ဆံုးေသာ အလင္းေရာင္ကို ေပးသည္။ ဖေယာင္းတုိင္ ဆီမီး စသည္တုိ႔သည္ အလင္းေရာင္ကို ေပးႏုိင္သည္။ ယင္းတုိ႔ထက္ ပိုၿပီး ေတာက္ပေသာ အလင္းေရာင္ကို ေငြစႏၵာ လမင္းက ေပးႏုိင္သည္။ေငြစႏၵာ လမင္းထက္ ပိုၿပီး ေတာက္ပေသာ အလင္းေရာင္ကို သူရိန္ ေနမင္းက ေပးႏုိင္သည္။ သူရိန္ေနမင္း၏ အလင္းေရာင္ထက္ ပိုၿပီး ေတာက္ပေသာ အလင္းေရာင္ကို ပညာက ေပးႏုိင္သည္။ အလင္းတကာ့ အလင္းမ်ား အနက္ ပညာ၏ အလင္းေရာင္သည္ အေတာက္ပ ဆံုးဟု ဆုိရမည္ျဖစ္သည္။  စာေပသည္ ပညာကို ဆုိလုိျခင္း ျဖစ္ရာ စာေပ၏ အလင္းေရာင္ တစ္နည္းအားျဖင့္ ပညာ အလင္းေရာင္ သည္သာ အေတာက္ပဆံုးဟု ဆုိရမည္သာ ျဖစ္သည္။ လမင္း၊ ေနမင္းတု႔ိ၏ အလင္းေရာင္သည္ သဘာဝ အေမွာင္ထုကိုသာ ဖယ္ရွား ေပးႏုိင္ၿပီး ေလာက၏ ကိေလသာ အေမွာင္ထုကို ဖယ္ရွား မေပးႏုိင္။ သုိ႔ေသာ္ စာေပ အလင္းေရာင္ ဟူေသာ ပညာ အလင္းေရာင္ ကမူ သဘာဝ အေမွာင္ႏွင့္ ကိေလသာ အေမွာင္ထုႀကီး ကိုပါ ဖယ္ရွား ေပးႏုိင္ ပါသည္။ စာေပဟူေသာ အလင္းေရာင္ျဖင့္ ဘဝ ခရီးကို ေလွ်ာက္လွမ္းမွသာ လမ္းမွန္ကို ေရြးခ်ယ္ႏုိင္ၿပီး လုိရာခရီး ေရာက္ရွိမည္ ျဖစ္ပါသည္။
စာဖတ္ျခင္းသည္ ပညာရွိ သူေတာ္ေကာင္းကို ဆည္းကပ္ ေနျခင္းျဖစ္သည္။ ပ႑ိတာ နၪၥေသဝနာ  ပညာရွိ သူေတာ္ေကာင္းကို ေပါင္းေဖာ္ ဆည္းကပ္ျခင္းသည္ မဂၤလာ မည္၏ဟု ျမတ္ဗုဒၶက ဆံုးမခဲ့သည္။ ''ရဟန္းတုိ႔ ေဘးရန္ ဟူသမွ်၊ အႏၲရာယ္ ဟူသမွ်သည္ လူမိုက္ေၾကာင့္ သာလွ်င္ ျဖစ္ကုန္၏၊ ပညာရွိေၾကာင့္ မျဖစ္ကုန္၊ ရဟန္းတုိ႔ လူမိုက္သည္ ေဘးရန္ရွိ၏၊ အႏၲရာယ္ ရွိ၏၊ ပူေဆြးမႈ ရွိ၏၊ ပညာရွိေၾကာင့္ ေဘးရန္မရွိ၊ အႏၲရာယ္မရွိ၊ ပူေဆြးမႈမရွိ။ ထုိ႔ေၾကာင့္ စဥ္းစား ဆင္ျခင္ဥာဏ္ရွိေသာ ပညာရွိ သူေတာ္ေကာင္းကို ေပါင္းေဖာ္ အပ္၏''ဟု မိန္႔ေတာ္ မူခဲ့သည္။ ပညာရွိ သူေတာ္ေကာင္းမ်ား ေရးသားထားေသာ စာအုပ္စာေပ မ်ားသည္ ပညာရွိ သူေတာ္ေကာင္း မ်ား၏ ကုိယ္စားမ်ား ျဖစ္သည္။ ယင္းစာေပ မ်ားကို အစဥ္မျပတ္ ဖတ္႐ႈ ေလ့လာ ေနျခင္းသည္ ပညာရွိ သူေတာ္ေကာင္း မ်ားႏွင့္ ေပါင္းေဖာ္ ဆည္းကပ္ ေနျခင္းျဖစ္သည္။  စာေပမ်ားကို ဖတ္႐ႈ ေလ့လာမႈ ျမင့္မားသည္ႏွင့္ အမွ် အသိပညာႏွင့္ အသိ အလိမၼာ သည္လည္း ႀကီးမားသည္ထက္ ႀကီးမားလာသည္။  အသိပညာႏွင့္ အသိ အလိမၼာ ႀကီးမားေနမွသာ တန္ဖုိးရွိေသာသူ၊ ဂုဏ္သိကၡာႏွင့္ ျပည့္စံုေသာသူ ျဖစ္မည္။
အထက္ပါ အေၾကာင္းအရာ မ်ားကို အက်ဥ္းခ်ဳပ္ပါက စာေပႏွင့္ ေမြ႕ေလ်ာ္ ေနသူသည္ အက်ဳိးရလဒ္ ေျခာက္မ်ဳိးက ိုရရွိသည္။ ယင္းတုိ႔မွာ လိမၼာ ပါးနပ္မႈ၊ အေတြးအေခၚ မွန္ကန္မႈ၊  စဥ္းစား ဆင္ျခင္ဥာဏ္ ရင့္သန္မႈ၊  အသိႏွင့္ သတိ ႀကီးမားမႈ၊ အေတာက္ပဆံုးေသာ အလင္းေရာင္ကို ပိုင္ဆုိင္မႈ၊ ပညာရွိ သူေတာ္ေကာင္းႏွင့္ အၿမဲ ေပါင္းဖက္ေနမႈ စသည္တုိ႔ ျဖစ္သည္။ ဤအခ်က္ မ်ားေၾကာင့္ မိမိ၏ ဘဝကို တည္ၿငိမ္ ေအးခ်မ္းၿပီး ဂုဏ္သိကၡာႏွင့္ ျပည့္စံုေစရန္ ေဆာင္ရြက္ ႏုိင္သည္သာ မက ႏုိင္ငံႏွင့္ လူမ်ဳိးကိုလည္း တည္ၿငိမ္ ေအးခ်မ္းၿပီး ဂုဏ္သိကၡာ ျမင့္မား လာေစရန္ ေဆာင္ရြက္ေပးႏုိင္သည္။
စာေပကို ေလးစား တန္ဖုိးထား   အစဥ္အၿမဲ ဖတ္႐ႈ ေလ့လာ ေနျခင္းသည္ မိမိ အမ်ဳိးသား စာေပကို ေရရွည္ တည္တံ့ ခုိင္ၿမဲ ေနေစရန္ ကာကြယ္ ေစာင့္ေရွာက္ ေပးေနသည့္ သေဘာကိုိ ေဆာင္သည္။ အမ်ဳိးသား  စာေပကို ခ်စ္ခင္ ျမတ္ႏုိးျခင္းသည္ မ်ဳိးခ်စ္စိတ္ ရွင္သန္ ထက္ျမက္ေနျခင္းကို ျပဆုိသည္။ ႏုိင္ငံႏွင့္ လူမ်ဳိး၏ ဂုဏ္ကို တစ္နည္းတစ္ဖံု ျမႇင့္တင္ေနျခင္း ျဖစ္သည္။
နိဂံုးခ်ဳပ္ အားျဖင့္ ဆုိရေသာ္ ကြၽႏု္ပ္တို႔၏ စာဖတ္ စြမ္းအားကို ျမႇင့္တင္ၿပီး မိမိဘဝ၊ ႏုိင္ငံႏွင့္ လူမ်ဳိး၏ ဘဝကို အလွဆင္ ၾကပါစို႔၊ အမ်ဳိးသား စာေပကို ကာကြယ္ ေစာင့္ေရွာက္ ၾကပါစို႔၊ ႏုိင္ငံႏွင့္ အမ်ဳိးဂုဏ္ကို ျမႇင့္တင ္ၾကပါစို႔ဟု အေလးအနက္ တုိက္တြန္းအပ္ ပါသည္။     ။

http://www.myawady.net.mm/library/stories/storiesforall/item/8057-2013-02-28-13-45-50

No comments:

Post a Comment