“ ❤ ဤဘေလာ့ရဲ႕ Post မ်ားကို အၿမဲ Update ျပဳလုပ္ေပးလွ်က္ရွိပါသည္ ❤ ”

Thursday, May 2, 2013

အလြယ္တကူ ဝယ္ယူ ႏိုင္ေသာ ေဆးဝါးမ်ား အႏၲရာယ္

အလြယ္တကူ ဝယ္ယူ ႏိုင္ေသာ ေဆးဝါးမ်ား အႏၲရာယ္

လူသားတုိ႔၏ ခႏၶာကိုယ္သည္  အေၾကာင္း အမ်ဳိးမ်ဳိး ေတြေၾကာင့္  ေရာဂါဘယ ျဖစ္မႈမ်ား ရွိလာ တတ္ပါတယ္။
ထိုအခါ အဲဒီ ေရာဂါေတြ သက္သာ ေစေရး အတြက္ ေဆး႐ံု၊ ေဆးခန္းတြင္ ျပသ ၾကသလို သာမန္ လူတန္းစား အေတာ္မ်ားမ်ား ကေတာ့ ရပ္ကြက္ အတြင္းရွိ ေစ်းဆိုင္ေတြမွာ ရႏိုင္တဲ့ အိမ္သံုး ေဆးဝါး မ်ားကိုသာ ကိုယ့္ဘာသာ ဝယ္ယူ ေသာက္သံုးၾကတာ မ်ားပါတယ္။အသက္အရြယ္ ရလာေသာ လူႀကီး ၁ဝ ေယာက္မွာ ရွစ္ေယာက္ ေလာက္ဟာ ေန႔စဥ္ ေဆးတစ္မ်ဳိး သို႔မဟုတ္ တစ္မ်ဳိးထက္ ပိုေသာ ေဆးဝါးမ်ားကို ေသာက္သံုး ေနရေၾကာင္း ေတြ႔ရွိ ႏိုင္ပါတယ္။ ဆရာဝန္ ၫႊန္ၾကားခ်က္ႏွင့္ ေသာက္သူေတြမွာ မသိသာ ေပမယ့္ နီးစပ္ရာ ဆိုင္ေတြမွာ ကိုယ့္အစီ အစဥ္နဲ႔ကိုယ္ ဝယ္ေသာက္ ၾကသူေတြ မွာေတာ့ ေဆးမ်ား၏ ေဘးထြက္ ဆိုးက်ဳိးေတြကို ခံစားရ တာမ်ဳိး ေတြရွိ ေနေၾကာင္း ၾကားသိ ေနရပါတယ္။ ေက်းလက္ေန လူအမ်ားစုဟာ ေရာဂါေ ဝဒနာ တစ္ခုခု ျဖစ္လာၿပီဆိုရင္ ေဆး႐ံု ေဆးခန္းမွာ ပသလွ်င္ ကုန္က်မည့္ ကုန္က် စရိတ္ကို ေၾကာက္လန္႔ၿပီး ၾကားဖူးနားဝ ေဆးအမည္ ေတြကို ေဆးေရာင္းသည့္ ဆိုင္မ်ားတြင္ ေျပာဆို ဝယ္ယူကာ ေသာက္သံုး တတ္ၾကေၾကာင္း သိရွိ ရပါတယ္။ ေရာဂါေၾကာင့္ ေဆးတစ္ခု ေသာက္ရ ေတာ့မယ္ ဆိုရင္ ဒီေဆးေၾကာင့္ဘယ္လို ေကာင္းက်ဳိးေတြ ရႏိုင္မယ္၊ ဘယ္လို ေဘးထြက္ ဆိုးက်ဳိးေတြ ရႏိုင္မယ္၊ ဘယ္ေလာက္ ၾကာေအာင္ ေသာက္ရမယ္၊ တစ္ေန႔ ဘယ္ႏွစ္ႀကိမ္ ေသာက္ရမယ္ ဆိုတာေတြကို နားလည္ တတ္ကြၽမ္းတဲ့ ဆရာဝန္ေတြကို ျပသ ေမးျမန္းၿပီး ေတာ့မွသာ ေသာက္သံုး သင့္ပါတယ္။ ဆရာဝန္ မွာၾကားတဲ့ အတိုင္း ေသာက္မယ္ ဆုိရင္ေတာင္ အလင္းေရာင္ သိပ္မရတဲ့ ေနရာေတြမွာ ေဆးမေသာက္ သင့္ပါဘူး။ အလင္းေရာင္ ေကာင္းစြာ ရႏိုင္တဲ့ ေနရာမ်ဳိးမွာ ေဆးကို သံုးသင့္တဲ့ အေျခအေနမ်ဳိး ဟုတ္၊မဟုတ္၊ သက္တမ္း ကုန္ဆံုးျခင္း ရိွ၊မရွိ ေသခ်ာစြာ ၾကည့္႐ႈၿပီးမွ ေသာက္သံုး သင့္ပါတယ္။ ေန႔စဥ္ ေသာက္ေနက် ေဆးေတြကိုေတာင္ မေသာက္ခင္မွာ မွန္ကန္မႈရွိ၊ မရွိ စစ္ေဆးၿပီးမွ  ေသာက္သင့္ ပါတယ္။ မိမိ ခံစားေနရတဲ့ ေရာဂါ ေဝဒနာကို နားလည္တတ္ကြၽမ္းတဲ့ ဆရာဝန္နဲ႔ ျပသမႈ မရွိဘဲ ကိုယ့္ ဘာသာ ဝယ္ေသာက္တဲ့  ေဆးေတြေၾကာင့္ ႀကံဳလာႏိုင္တဲ့ ေဘးထြက္ဆိုးက်ဳိးေတြဟာ ရက္အနည္းငယ္ အတြင္းမွာ သက္သာ သြားႏိုင္ေပမယ့္ အခ်ဳိ႕ ေဆးေတြရဲ႕ေဘးထြက္ ဆိုးက်ဳိး ေတြကေတာ့ ကာလ အတန္ၾကာမွ ေပၚလာတတ္ၿပီး ျပင္းထန္ တတ္ပါတယ္။ ဒါ့အျပင္ အျခား ဆိုးရြားတဲ့ အခ်က္ တစ္ခ်က္ ကေတာ့ မိမိကို ဆရာဝန္ ၫႊန္ၾကား  ထားတဲ့ ေဆးေသာက္ေနစဥ္ သတ္မွတ္ ေပးထားေသာ ေဆးမကုန္မီ မွာပဲ တျခား သူေတြက ပိုေကာင္းတယ္ ေသာက္ၾကည့္လို႔ တုိက္တြန္းတာေၾကာင့္ တျခား ေဆးကိုပါ တြဲၿပီး ေသာက္သံုး တတ္ၾက ပါတယ္။အဲဒီလို မေသာက္ခင္မွာ နားလည္ တတ္ကြၽမ္းတဲ့သူ ေတြ ကို ေသခ်ာစြာ ေမးျမန္းၿပီးမွ ေသာက္သင့္ ပါတယ္။ ဒါ့အျပင္ တိုင္းရင္း ေဆးေတြ၊ သဘာဝ သစ္ပင္ေတြက ရတဲ့ ေဆးေတြဟာလည္း ခႏၶာကိုယ္ထဲ ေရာက္သြားရင္ ဓာတ္ျပဳမႈေတြ လ်င္ျမန္ စြာ ျဖစ္ႏိုင္လို႔ ေဆးတစ္မ်ဳိး ေသာက္ရန္ ၫႊန္ၾကား ထားသည့္ရက္ မကုန္မီ တြဲဖက္ မေသာက္သံုး သင့္ပါဘူး။  ထို႔ေၾကာင့္ ေက်းလက္ေန ျပည္သူမ်ား အေနျဖင့္ ေရာဂါ ေဝဒနာ တစ္ခု ျဖစ္လာပါက နီးစပ္ရာ က်န္းမာေရးမွဴး၊ ဆရာဝန္ ေတြကို ျပသၿပီးမွ ေဆးကို ၫႊန္ၾကားတဲ့ အတုိင္း ေသာက္သံုး ၾကရန္ႏွင့္ ကိုယ့္စိတ္ကူးႏွင့္ ကိုယ္ ေဆးစပ္ကာ ဝယ္ယူ ေသာက္သံုးျခင္း မျပဳလုပ္ မိေစဖို႔ အသိေပး ေရးသား တင္ျပ လိုက္ရ ပါသည္။        

ေဆာင္းပါးရွင္-  ထြန္းမင္းေဇာ္ (ခိုလမ္)
From_Myawaddy Health
လူသားတုိ႔၏ ခႏၶာကိုယ္သည္ အေၾကာင္း အမ်ဳိးမ်ဳိး ေတြေၾကာင့္ ေရာဂါဘယ ျဖစ္မႈမ်ား ရွိလာ တတ္ပါတယ္။
ထိုအခါ အဲဒီ ေရာဂါေတြ သက္သာ ေစေရး အတြက္ ေဆး႐ံု၊ ေဆးခန္းတြင္ ျပသ ၾကသလို သာမန္ လူတန္းစား အေတာ္မ်ားမ်ား ကေတာ့ ရပ္ကြက္ အတြင္းရွိ ေစ်းဆိုင္ေတြမွာ ရႏိုင္တဲ့ အိမ္သံုး ေဆးဝါး မ်ားကိုသာ ကိုယ့္ဘာသာ ဝယ္ယူ ေသာက္သံုးၾကတာ မ်ားပါတယ္။အသက္အရြယ္ ရလာေသာ လူႀကီး ၁ဝ ေယာက္မွာ ရွစ္ေယာက္ ေလာက္ဟာ ေန႔စဥ္ ေဆးတစ္မ်ဳိး သို႔မဟုတ္ တစ္မ်ဳိးထက္ ပိုေသာ ေဆးဝါးမ်ားကို ေသာက္သံုး ေနရေၾကာင္း ေတြ႔ရွိ ႏိုင္ပါတယ္။ 
 
ဆရာဝန္ ၫႊန္ၾကားခ်က္ႏွင့္ ေသာက္သူေတြမွာ မသိသာ ေပမယ့္ နီးစပ္ရာ ဆိုင္ေတြမွာ ကိုယ့္အစီ အစဥ္နဲ႔ကိုယ္ ဝယ္ေသာက္ ၾကသူေတြ မွာေတာ့ ေဆးမ်ား၏ ေဘးထြက္ ဆိုးက်ဳိးေတြကို ခံစားရ တာမ်ဳိး ေတြရွိ ေနေၾကာင္း ၾကားသိ ေနရပါတယ္။ ေက်းလက္ေန လူအမ်ားစုဟာ ေရာဂါေ ဝဒနာ တစ္ခုခု ျဖစ္လာၿပီဆိုရင္ ေဆး႐ံု ေဆးခန္းမွာ ပသလွ်င္ ကုန္က်မည့္ ကုန္က် စရိတ္ကို ေၾကာက္လန္႔ၿပီး ၾကားဖူးနားဝ ေဆးအမည္ ေတြကို ေဆးေရာင္းသည့္ ဆိုင္မ်ားတြင္ ေျပာဆို ဝယ္ယူကာ ေသာက္သံုး တတ္ၾကေၾကာင္း သိရွိ ရပါတယ္။ ေရာဂါေၾကာင့္ ေဆးတစ္ခု ေသာက္ရ ေတာ့မယ္ ဆိုရင္ ဒီေဆးေၾကာင့္ဘယ္လို ေကာင္းက်ဳိးေတြ ရႏိုင္မယ္၊ ဘယ္လို ေဘးထြက္ ဆိုးက်ဳိးေတြ ရႏိုင္မယ္၊ ဘယ္ေလာက္ ၾကာေအာင္ ေသာက္ရမယ္၊ တစ္ေန႔ ဘယ္ႏွစ္ႀကိမ္ ေသာက္ရမယ္ ဆိုတာေတြကို နားလည္ တတ္ကြၽမ္းတဲ့ ဆရာဝန္ေတြကို ျပသ ေမးျမန္းၿပီး ေတာ့မွသာ ေသာက္သံုး သင့္ပါတယ္။ 
 
ဆရာဝန္ မွာၾကားတဲ့ အတိုင္း ေသာက္မယ္ ဆုိရင္ေတာင္ အလင္းေရာင္ သိပ္မရတဲ့ ေနရာေတြမွာ ေဆးမေသာက္ သင့္ပါဘူး။ အလင္းေရာင္ ေကာင္းစြာ ရႏိုင္တဲ့ ေနရာမ်ဳိးမွာ ေဆးကို သံုးသင့္တဲ့ အေျခအေနမ်ဳိး ဟုတ္၊မဟုတ္၊ သက္တမ္း ကုန္ဆံုးျခင္း ရိွ၊မရွိ ေသခ်ာစြာ ၾကည့္႐ႈၿပီးမွ ေသာက္သံုး သင့္ပါတယ္။ ေန႔စဥ္ ေသာက္ေနက် ေဆးေတြကိုေတာင္ မေသာက္ခင္မွာ မွန္ကန္မႈရွိ၊ မရွိ စစ္ေဆးၿပီးမွ ေသာက္သင့္ ပါတယ္။ မိမိ ခံစားေနရတဲ့ ေရာဂါ ေဝဒနာကို နားလည္တတ္ကြၽမ္းတဲ့ ဆရာဝန္နဲ႔ ျပသမႈ မရွိဘဲ ကိုယ့္ ဘာသာ ဝယ္ေသာက္တဲ့ ေဆးေတြေၾကာင့္ ႀကံဳလာႏိုင္တဲ့ ေဘးထြက္ဆိုးက်ဳိးေတြဟာ ရက္အနည္းငယ္ အတြင္းမွာ သက္သာ သြားႏိုင္ေပမယ့္ အခ်ဳိ႕ ေဆးေတြရဲ႕ေဘးထြက္ ဆိုးက်ဳိး ေတြကေတာ့ ကာလ အတန္ၾကာမွ ေပၚလာတတ္ၿပီး ျပင္းထန္ တတ္ပါတယ္။ ဒါ့အျပင္ အျခား ဆိုးရြားတဲ့ အခ်က္ တစ္ခ်က္ ကေတာ့ မိမိကို ဆရာဝန္ ၫႊန္ၾကား ထားတဲ့ ေဆးေသာက္ေနစဥ္ သတ္မွတ္ ေပးထားေသာ ေဆးမကုန္မီ မွာပဲ တျခား သူေတြက ပိုေကာင္းတယ္ ေသာက္ၾကည့္လို႔ တုိက္တြန္းတာေၾကာင့္ တျခား ေဆးကိုပါ တြဲၿပီး ေသာက္သံုး တတ္ၾက ပါတယ္။အဲဒီလို မေသာက္ခင္မွာ နားလည္ တတ္ကြၽမ္းတဲ့သူ ေတြ ကို ေသခ်ာစြာ ေမးျမန္းၿပီးမွ ေသာက္သင့္ ပါတယ္။ ဒါ့အျပင္ တိုင္းရင္း ေဆးေတြ၊ သဘာဝ သစ္ပင္ေတြက ရတဲ့ ေဆးေတြဟာလည္း ခႏၶာကိုယ္ထဲ ေရာက္သြားရင္ ဓာတ္ျပဳမႈေတြ လ်င္ျမန္ စြာ ျဖစ္ႏိုင္လို႔ ေဆးတစ္မ်ဳိး ေသာက္ရန္ ၫႊန္ၾကား ထားသည့္ရက္ မကုန္မီ တြဲဖက္ မေသာက္သံုး သင့္ပါဘူး။ ထို႔ေၾကာင့္ ေက်းလက္ေန ျပည္သူမ်ား အေနျဖင့္ ေရာဂါ ေဝဒနာ တစ္ခု ျဖစ္လာပါက နီးစပ္ရာ က်န္းမာေရးမွဴး၊ ဆရာဝန္ ေတြကို ျပသၿပီးမွ ေဆးကို ၫႊန္ၾကားတဲ့ အတုိင္း ေသာက္သံုး ၾကရန္ႏွင့္ ကိုယ့္စိတ္ကူးႏွင့္ ကိုယ္ ေဆးစပ္ကာ ဝယ္ယူ ေသာက္သံုးျခင္း မျပဳလုပ္ မိေစဖို႔ အသိေပး ေရးသား တင္ျပ လိုက္ရ ပါသည္။

ေဆာင္းပါးရွင္- ထြန္းမင္းေဇာ္ (ခိုလမ္)
From_Myawaddy Health

ကမၻာ့ ေရွးအက်ဆံုး မီးရထား ဥမင္လိုဏ္ေခါင္း တစ္ခု အဂၤလန္ ႏိုင္ငံတြင္ ရွာေဖြ ေတြ႕ရွိ

ကမၻာ့ ေရွးအက်ဆံုး မီးရထား ဥမင္လိုဏ္ေခါင္း တစ္ခု အဂၤလန္ ႏိုင္ငံတြင္ ရွာေဖြ ေတြ႕ရွိ 
=================================================

ေမ-၀၃

ေရွးေဟာင္း သုေတသန ပညာရွင္မ်ားသည္ ကမၻာ့ ေရွးအက်ဆံုးဟု ယူဆရေသာ ႏွစ္ေပါင္း ၂၂ဝ သက္တမ္းရွိ မီးရထားဥမင္လိုဏ္ေခါင္းတစ္ခုကို အဂၤလန္ႏိုင္ငံ ဒါဘီ႐ိႈင္းယားျပည္နယ္ ခရစ္ခ်္ေဒသ ရွိ ေက်ာက္ပံု ဥယ်ာဥ္၏ ေျမေအာက္ အနက္ ၁ဝ ေပတြင္ ရွာေဖြ ေတြ႕ရွိခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။
Fritchley Tunnel အမည္ရွိ အဆိုပါ သမုိင္းဝင္ ဥမင္လိုဏ္ ေခါင္းသည္ ၁၇၉၃ ခုႏွစ္ အတြင္းက တည္ေဆာက္ ခဲ့ဖြယ္ရွိၿပီး ယခင္ကမွတ္တမ္းတင္ေသာ ကမၻာ့ ေရွးအက်ဆံုး ဥမင္လိုဏ္ေခါင္း ထက္ ႏွစ္ႏွစ္ ေစာေၾကာင္းႏွင့္ အဆိုပါဥမင္လုိဏ္ေခါင္းကို မီးရထားလမ္းႏွင့္ ခ်ိတ္ဆက္၍ သံထည္ အလုပ္႐ံုသို႔ ထံုးေက်ာက္မ်ား ပို႔ေဆာင္ရာတြင္ စက္မႈလုပ္ငန္း ရွင္မ်ားက အသံုးျပဳခဲ့သည္။
အဆိုပါ ေျမကြက္အား ယခင္ကပိုင္ဆုိင္ခဲ့သည့္ ေျမပိုင္ရွင္က ေက်ာက္ပံုဥယ်ာဥ္ တည္ေဆာက္ရန္ အတြက္ ၁၉၇၇ ခုႏွစ္က ယင္းဥမင္လုိဏ္ေခါင္းကို ေရာင္းခ်ခဲ့သည့္ အခ်ိန္မွစ၍ ဥမင္ လိုဏ္ေခါင္း မွာ ေပ်ာက္ကြယ္ ခဲ့ရျခင္းျဖစ္သည္။
အသက္ ၅၅ ႏွစ္အရြယ္ရွိ ဂြၽန္မစ္ဂေလးဆိုသူ လက္ရွိ ေျမပိုင္ရွင္ႏွင့္ ေရွးေဟာင္း သုေတသန ပညာရွင္ မ်ား အၾကား ေဆြးေႏြးပြဲ ျပဳလုပ္ၿပီးေနာက္ အဆိုပါ ေျမအားတူးေဖာ္မႈမ်ား ျပဳလုပ္ရန္ ေငြေၾကးေထာက္ ပံ့မႈမ်ား လုပ္ေဆာင္ခဲ့သည္။
၁၈ မီတာ အရွည္ရွိေသာ အဆိုပါ ရထားလမ္း ဥမင္လိုဏ္ေခါင္းကို ျပန္လည္ဖြင့္ရန္ အတြက္ ဇန္နဝါရီလ မွစ၍ စက္ယႏၲရား ႀကီးမ်ား အသံုးျပဳ၍ တူးေဖာ္မႈမ်ားကို လုပ္ေဆာင္ခဲ့သည္။
အဆိုပါ ဥမင္လိုဏ္ေခါင္းကို ေဒသတြင္း အင္ဂ်င္နီယာ ကုမၸဏီႀကီး တစ္ခု ျဖစ္ေသာ The Buttlerley ကုမၸဏီက ၁၇၉၃ ခုႏွစ္က တည္ေဆာက္ခဲ့ေသာ ျမင္းေကာင္ေရအားသံုး မီးရထားလမ္း Butterley Gangroad ႏွင့္ ခ်ိတ္ဆက္ အသံုးျပဳ ခဲ့သည္။
အဆိုပါ မီးရထား ဥမင္လိုဏ္ေခါင္း အတြင္းပိုင္းကို 3D ပံုစံ ဖန္တီးရန္အတြက္ ေလဆာအသံုးျပဳ၍ စကန္ဖတ္ျခင္းကို Lottery၏ ေထာက္ပံ့မႈျဖင့္ စတာလင္ေပါင္ ၁၇၉ဝဝဝ အကုန္အက်ခံ ျပဳလုပ္သြား မည္ျဖစ္သည္။
၂ဝ၁၄ ခုႏွစ္ စက္တင္ဘာတြင္ လုပ္ငန္းမ်ား ၿပီးစီးခဲ့ပါက အနာဂတ္မ်ဳိး ဆက္သစ္မ်ားအတြက္ ယင္းဥမင္လိုဏ္ ေခါင္းကို တစ္ဖန္ကာကြယ္ေစာင့္ေရွာက္ရန္အတြက္ စီမံကိန္းအဖြဲ႕က ထိန္း သိမ္း ေစာင့္ေရွာက္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ေရွးေဟာင္း သုေတသန ပညာရွင္မ်ားသည္ ကမၻာ့ ေရွးအက်ဆံုးဟု ယူဆရေသာ ႏွစ္ေပါင္း ၂၂ဝ သက္တမ္းရွိ မီးရထားဥမင္လိုဏ္ေခါင္းတစ္ခုကို အဂၤလန္ႏိုင္ငံ ဒါဘီ႐ိႈင္းယားျပည္နယ္ ခရစ္ခ်္ေဒသ ရွိ ေက်ာက္ပံု ဥယ်ာဥ္၏ ေျမေအာက္ အနက္ ၁ဝ ေပတြင္ ရွာေဖြ ေတြ႕ရွိခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။

Fritchley Tunnel အမည္ရွိ အဆိုပါ သမုိင္းဝင္ ဥမင္လိုဏ္ ေခါင္းသည္ ၁၇၉၃ ခုႏွစ္ အတြင္းက တည္ေဆာက္ ခဲ့ဖြယ္ရွိၿပီး ယခင္ကမွတ္တမ္းတင္ေသာ ကမၻာ့ ေရွးအက်ဆံုး ဥမင္လိုဏ္ေခါင္း ထက္ ႏွစ္ႏွစ္ ေစာေၾကာင္းႏွင့္ အဆိုပါဥမင္လုိဏ္ေခါင္းကို မီးရထားလမ္းႏွင့္ ခ်ိတ္ဆက္၍ သံထည္ အလုပ္႐ံုသို႔ ထံုးေက်ာက္မ်ား ပို႔ေဆာင္ရာတြင္ စက္မႈလုပ္ငန္း ရွင္မ်ားက အသံုးျပဳခဲ့သည္။

အဆိုပါ ေျမကြက္အား ယခင္ကပိုင္ဆုိင္ခဲ့သည့္ ေျမပိုင္ရွင္က ေက်ာက္ပံုဥယ်ာဥ္ တည္ေဆာက္ရန္ အတြက္ ၁၉၇၇ ခုႏွစ္က ယင္းဥမင္လုိဏ္ေခါင္းကို ေရာင္းခ်ခဲ့သည့္ အခ်ိန္မွစ၍ ဥမင္ လိုဏ္ေခါင္း မွာ ေပ်ာက္ကြယ္ ခဲ့ရျခင္းျဖစ္သည္။

အသက္ ၅၅ ႏွစ္အရြယ္ရွိ ဂြၽန္မစ္ဂေလးဆိုသူ လက္ရွိ ေျမပိုင္ရွင္ႏွင့္ ေရွးေဟာင္း သုေတသန ပညာရွင္ မ်ား အၾကား ေဆြးေႏြးပြဲ ျပဳလုပ္ၿပီးေနာက္ အဆိုပါ ေျမအားတူးေဖာ္မႈမ်ား ျပဳလုပ္ရန္ ေငြေၾကးေထာက္ ပံ့မႈမ်ား လုပ္ေဆာင္ခဲ့သည္။

၁၈ မီတာ အရွည္ရွိေသာ အဆိုပါ ရထားလမ္း ဥမင္လိုဏ္ေခါင္းကို ျပန္လည္ဖြင့္ရန္ အတြက္ ဇန္နဝါရီလ မွစ၍ စက္ယႏၲရား ႀကီးမ်ား အသံုးျပဳ၍ တူးေဖာ္မႈမ်ားကို လုပ္ေဆာင္ခဲ့သည္။

အဆိုပါ ဥမင္လိုဏ္ေခါင္းကို ေဒသတြင္း အင္ဂ်င္နီယာ ကုမၸဏီႀကီး တစ္ခု ျဖစ္ေသာ The Buttlerley ကုမၸဏီက ၁၇၉၃ ခုႏွစ္က တည္ေဆာက္ခဲ့ေသာ ျမင္းေကာင္ေရအားသံုး မီးရထားလမ္း Butterley Gangroad ႏွင့္ ခ်ိတ္ဆက္ အသံုးျပဳ ခဲ့သည္။

အဆိုပါ မီးရထား ဥမင္လိုဏ္ေခါင္း အတြင္းပိုင္းကို 3D ပံုစံ ဖန္တီးရန္အတြက္ ေလဆာအသံုးျပဳ၍ စကန္ဖတ္ျခင္းကို Lottery၏ ေထာက္ပံ့မႈျဖင့္ စတာလင္ေပါင္ ၁၇၉ဝဝဝ အကုန္အက်ခံ ျပဳလုပ္သြား မည္ျဖစ္သည္။

၂ဝ၁၄ ခုႏွစ္ စက္တင္ဘာတြင္ လုပ္ငန္းမ်ား ၿပီးစီးခဲ့ပါက အနာဂတ္မ်ဳိး ဆက္သစ္မ်ားအတြက္ ယင္းဥမင္လိုဏ္ ေခါင္းကို တစ္ဖန္ကာကြယ္ေစာင့္ေရွာက္ရန္အတြက္ စီမံကိန္းအဖြဲ႕က ထိန္း သိမ္း ေစာင့္ေရွာက္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

Virgin Galactic ကုမၸဏီ၏ အာကာသ ခရီးသည္တင္ ယာဥ္အား ပထမဆံုး အႀကိမ္အျဖစ္ စမ္းသပ္ပ်ံသန္း

Virgin Galactic ကုမၸဏီ၏ အာကာသ ခရီးသည္တင္ ယာဥ္အား ပထမဆံုး အႀကိမ္အျဖစ္ စမ္းသပ္ပ်ံသန္း

Virgin Galactic အာကာသ ခရီးသြား ကုမၸဏီသည္ ၎တုိ႔၏ ဒံုးပ်ံ စြမ္းအင္သံုး အာကာသ ခရီးသည္ ယာဥ္ကို ပထမဆံုး အႀကိမ္အျဖစ္ စမ္းသပ္ ပ်ံသန္း ခဲ့ရာတြင္ ေအာင္ျမင္ ခဲ့သည္ဟု သိရသည္။

Spaceship Two (SS2) အာကာသ ယာဥ္သည္ ကုမၸဏီထုတ္ White Knight 2 သယ္ေဆာင္ေရး ေလယာဥ္ႏွင့္ အတူ ကယ္လီဖုိးနီးယား ျပည္နယ္ ေလာ့စ္အိန္ဂ်လိစ္ ၿမိဳ႕၏ ေျမာက္ဘက္ မုိေဂ်႕ဗ္ သဲကႏၲာရရွိ ေလယာဥ္ ေျပးလမ္းမွ ဧၿပီ ၂၉ ရက္ နံနက္ ၇ နာရီ ၂ မိနစ္တြင္ ပ်ံတက္ သြားခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။

ေျမျပင္မွ စတင္ ပ်ံသန္းၿပီး ခန္႔မွန္းေျခ အားျဖင့္ ၄၅ မိနစ္ အၾကာတြင္ ေျမျပင္ အျမင့္ေပ ၄၇၀၀၀ ခန္႔အေရာက္တြင္ SS2 အာကာသယာဥ္သည္ White Knight 2 ေလယာဥ္မွ ခြဲထြက္ သြားခဲ့သည္ဟု သိရသည္။

စမ္းသပ္ ပ်ံသန္းေနစဥ္ အတြင္း SS2 အာကာသ ယာဥ္သည္ ေအာင္ျမင္စြာ စမ္းသပ္ပ်ံသန္း ႏုိင္ခဲ့ျခင္းေၾကာင့္ အာကာသ အတြင္းသို႔ ခရီးသည္ မ်ားအား အလည္အပတ္ ပို႔ေဆာင္မည့္ Virgin Galactic ကုမၸဏီ၏ ရည္မွန္းခ်က္ ပန္းတိုင္ကို ေရာက္ရွိေတာ့မည့္ အမွတ္ လကၡဏာ ျဖစ္ေၾကာင္း Virgin ကုမၸဏီ တည္ေထာင္သူ ဆာရစ္ခ်တ္ ဘရန္ဆန္က ေျပာၾကားသည္။

Virgin Galactic ကုမၸဏီသည္ SS2 ယာဥ္ႏွင့္ အာကာသသို႔ အလည္အပတ္ ခရီးသြားရန္ အတြက္ ခရီးသည္ တစ္ဦးလွ်င္ အေမရိကန္ ေဒၚလာ ၂၀၀၀၀၀ ျဖင့္ ေရာင္း ခ် ေနေၾကာင္းႏွင့္ ယခု အခ်ိန္တြင္ စရန္ေငြ ေပးထားသူ ဦးေရမွာ ၅၀၀ ေက်ာ္ရွိေၾကာင္း သိရသည္။

http://www.myawady.com.mm/allnews/global/item/12711-2013-05-03-09-49-35
Virgin Galactic အာကာသ ခရီးသြား ကုမၸဏီသည္ ၎တုိ႔၏ ဒံုးပ်ံ စြမ္းအင္သံုး အာကာသ ခရီးသည္ ယာဥ္ကို ပထမဆံုး အႀကိမ္အျဖစ္ စမ္းသပ္ ပ်ံသန္း ခဲ့ရာတြင္ ေအာင္ျမင္ ခဲ့သည္ဟု သိရသည္။

Spaceship Two (SS2) အာကာသ ယာဥ္သည္ ကုမၸဏီထုတ္ White Knight 2 သယ္ေဆာင္ေရး ေလယာဥ္ႏွင့္ အတူ ကယ္လီဖုိးနီးယား ျပည္နယ္ ေလာ့စ္အိန္ဂ်လိစ္ ၿမိဳ႕၏ ေျမာက္ဘက္ မုိေဂ်႕ဗ္ သဲကႏၲာရရွိ ေလယာဥ္ ေျပးလမ္းမွ ဧၿပီ ၂၉ ရက္ နံနက္ ၇ နာရီ ၂ မိနစ္တြင္ ပ်ံတက္ သြားခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။

ေျမျပင္မွ စတင္ ပ်ံသန္းၿပီး ခန္႔မွန္းေျခ အားျဖင့္ ၄၅ မိနစ္ အၾကာတြင္ ေျမျပင္ အျမင့္ေပ ၄၇၀၀၀ ခန္႔အေရာက္တြင္ SS2 အာကာသယာဥ္သည္ White Knight 2 ေလယာဥ္မွ ခြဲထြက္ သြားခဲ့သည္ဟု သိရသည္။

စမ္းသပ္ ပ်ံသန္းေနစဥ္ အတြင္း SS2 အာကာသ ယာဥ္သည္ ေအာင္ျမင္စြာ စမ္းသပ္ပ်ံသန္း ႏုိင္ခဲ့ျခင္းေၾကာင့္ အာကာသ အတြင္းသို႔ ခရီးသည္ မ်ားအား အလည္အပတ္ ပို႔ေဆာင္မည့္ Virgin Galactic ကုမၸဏီ၏ ရည္မွန္းခ်က္ ပန္းတိုင္ကို ေရာက္ရွိေတာ့မည့္ အမွတ္ လကၡဏာ ျဖစ္ေၾကာင္း Virgin ကုမၸဏီ တည္ေထာင္သူ ဆာရစ္ခ်တ္ ဘရန္ဆန္က ေျပာၾကားသည္။

Virgin Galactic ကုမၸဏီသည္ SS2 ယာဥ္ႏွင့္ အာကာသသို႔ အလည္အပတ္ ခရီးသြားရန္ အတြက္ ခရီးသည္ တစ္ဦးလွ်င္ အေမရိကန္ ေဒၚလာ ၂၀၀၀၀၀ ျဖင့္ ေရာင္း ခ် ေနေၾကာင္းႏွင့္ ယခု အခ်ိန္တြင္ စရန္ေငြ ေပးထားသူ ဦးေရမွာ ၅၀၀ ေက်ာ္ရွိေၾကာင္း သိရသည္။

http://www.myawady.com.mm/allnews/global/item/12711-2013-05-03-09-49-35