“ ❤ ဤဘေလာ့ရဲ႕ Post မ်ားကို အၿမဲ Update ျပဳလုပ္ေပးလွ်က္ရွိပါသည္ ❤ ”

Monday, September 3, 2012

အခ်စ္ရႈံးခဲ့တဲ့ ကၽြန္မရဲ႕အခ်စ္

ကၽြန္မရဲ႕ဘ၀
တစ္စိတ္တစ္ေဒသ
ပါ၀င္ပတ္သက္ခဲ့သူေရ . . . . 
ကၽြန္မသာလွ်င္
ေမာင့္ရဲ႕အခ်စ္ဦးပါတဲ့
ေျပာခဲ့တဲ့ စကားလံုးေလးေတြ
ဘယ္ဆီကိုေရာက္ ဘယ္ေသာင္ကပ္လို႔
ဘယ္ေရျပင္မွာ ေမ်ာပါသြားလဲ ေမာင္ရယ္ . . . . ။
ကၽြန္မရဲ႕ အခ်စ္ေတြ
ေမာင့္ရဲ႕ရင္ထဲ 
အနက္ရႈိင္းဆံုးတစ္ေနရာ၀ယ္
ေသာ့ခတ္ထားလို႔ 
သိမ္းဆည္းလိုက္ပါေတာ့ ေမာင္ရယ္ . . . ။
အျခားသူေတြ ခ်စ္ခြင့္ပန္လဲ
ကၽြန္မရဲ႕အခ်စ္ေတြ
ကုန္ဆံုးၿပီမို႔ ခ်စ္ဖို႔မရည္ရြယ္
ခ်စ္ဖို႔ဆိုလည္း ေမာင့္တစ္ေယာက္ထဲသာ။
အခ်စ္ေတြလည္း ေမာင့္ထံခစား
ေမာင့္ေရွ႕၀ယ္ ဒူးေထာက္ခါျဖင့္
ေမာင္လွည့္စားသမွ် မသိဟန္ေဆာင္
အျပစ္ဟူသမွ် မရွိေလေအာင္
ေတာင္းဆုေခၽြ၏
ျဖဴစင္ေသာ ကၽြန္မ၏ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာျဖင့္
ေမာင့္ဘ၀ ေအးျမပါေစသား ..............။

မိုးရိပ္
(4.9.2012)

No comments:

Post a Comment