ဂ်ာမနီ ၿပိဳင္ကား ကုမၼဏီ Audi ရဲ႕ အဓိက အေရးပါ အင္ဂ်င္နီယာ တစ္ဦး ျဖစ္သူ Roland Gumpert ဟာ ၂၀၀၅ ခုႏွစ္မွာGumpert အမည္ရ ကိုယ္ပိုင္ကား ထုတ္လုပ္ေရး ကုမၼဏီ တစ္ခု တည္ေထာင္ ခဲ့ပါတယ္။
တည္ေထာင္တဲ့ ပထမႏွစ္ မွာပါ ကုမၼဏီရဲ႕
ဂုဏ္သိကၡာကို ျမင့္တင္ ေပးႏိုင္မယ့္ ကားတစ္စီး ထုတ္လုပ္ ႏိုင္ခဲ့ ပါတယ္။
Gumpert Apollo လို႔ အမည္ေပး ထားၿပီး အဆင့္ျမင့္ ဇိမ္ခံၿပိဳင္ကား တစ္မ်ိဳး
ျဖစ္ပါတယ္။ သူ႔ရဲ႕ ထူးျခားခ်က္ ကေတာ့ Aerodynamic ျဖစ္ၿပီး ေလကို ေဘးဘယ္ညာ
ကေန ယူသြင္း ႏိုင္ပါတယ္။
ေလမ်ားမ်ား ရတဲ့ အင္ဂ်င္ဟာ အေအးခံ
စနစ္မွာေကာ၊ Starting မွာေရာ အားသာခ်က္ မ်ားရွိတဲ့ အတြက္ အင္ဂ်င္
လုပ္ေဆာင္ခ်က္ ပိုမို ေကာင္းမြန္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ Air cooling System, Air
starting system, Air conditioning system စသည္ျဖင့္ ၿပိဳင္ကား တစ္စီးမွာ
မရွိမျဖစ္ လိုအပ္တဲ့ ေလကို ပါဝင္ efficiency ေကာင္းေကာင္းနဲ႔ ဆုပ္ယူ
အသံုးျပဳ ႏိုင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။
ကာဘြန္ဖိုက္ဘာ ေဘာ္ဒီ၊ မဂၢနီဆီယမ္
အလြိဳင္းဝီး၊ အလူမီနီယမ္ ေရွ႕ဖံုး စသည္ျဖင့္ ေပါ့ပါး အၾကမ္းခံ သတၱဳ မ်ားနဲ႔
တည္ေဆာက္ ထားပါတယ္။ အင္ဂ်င္ကို တာဘိုခ်ာဂ်ာ ႏွစ္လံုးတပ္ ၄၂၀၀ စီစီ ဆလင္ဒါ ၈
လံုး V အင္ဂ်င္ တပ္ဆင္ အသံုးျပဳ ထားပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ျမင္းေကာင္ေရ ၇၉၀ အထိ
ထုတ္လုပ္ႏိုင္ၿပီး အျမင့္ဆံုး speed တစ္နာရီ ၂၂၅ မိုင္ အထိ ေမာင္းႏွင္
ႏိုင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဂီယာ ၆ခ်က္ လက္ထိုး၊ ေအာ္တို ႏွစ္မ်ိဳးလံုး တြဲသံုး
ႏိုင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ကားရဲ႕ ေခါင္မိုးမွာ ေလဝင္ေပါက္ တစ္ခု ထားရွိ ထားၿပီး
အင္ဂ်င္အတြက္ အသံုးျပဳ ေစမွာ ျဖစ္ပါတယ္။
အေလးခ်ိန္ အားျဖင့္ ေပါင္ ၂၄၀၀ မွ ၂၆၀၀
ၾကားရွိမယ့္ Apollo ကို ေပါ့ပါး အၾကမ္းခံ သတၱဳမ်ားျဖင့္ တည္ေဆာက္ ဖြဲ႕စည္း
ထားပါတယ္။ လိုင္ဂုဏ္လုိ ေနရာမ်ိဳးမွာ ဆန္းသတ္ ေမာင္းႏွင္စဥ္ သူမ တူေအာင္
စြမ္းေဆာင္ ျပခဲ့တဲ့ Apollo ဟာ ေရွ႕ဘီးေမာင္း စနစ္ကား ျဖစ္ပါတယ္။ ၁၇၅.၆
လက္မ၊ အက်ယ္ ၇၈.၇ လက္မ၊ အျမင့္ ၄၃.၉ လက္မသာ ရွိတဲ့ က်စ္က်စ္ လစ္လစ္ ၿပိဳင္
ကား ျဖစ္ပါတယ္။
Apollo ကုိ ယေန႔ အခ်ိန္ထိ ထုတ္လုပ္လ်က္
ရွိေသးၿပီး ေစ်းႏႈန္းအားျဖင့္ အေမရိကန္ ေဒၚလာ ၄ သိန္း ၄ ေသာင္း ဝန္းက်င္
တန္ဖိုးရွိတဲ့ အဆင့္ျမင့္ ၿပိဳင္ကား ျဖစ္ပါတယ္။
Ref : Gumpert
ColayOnline : Automobile
From : Royal Hero media
No comments:
Post a Comment