“ ❤ ဤဘေလာ့ရဲ႕ Post မ်ားကို အၿမဲ Update ျပဳလုပ္ေပးလွ်က္ရွိပါသည္ ❤ ”

Sunday, November 18, 2012

အေဖာ္မမဲ့ခ်င္ရင္ ဒါေတြဆင္

“ေဟ့....ေဟ့....အဲလိုမလုပ္ပါနဲ႕....”
မိန္းမေခ်ာေလးတစ္ေယာက္ ဧရာ၀တီျမစ္ထဲ ခုန္ခ်ဖို႕ လုပ္ေနစဥ္မွာ လူတစ္ေယာက္က ကမန္းကတန္း ေျပးသြားၿပီး လွမ္းဆြဲထားလိုက္သည္။ မိန္းမေခ်ာေလးက လာဆြဲသူကို ေဒါသတႀကီးျဖင့္ ျပန္ၾကည့္ လိုက္သည္။
“ရွင္နဲ႕ ဘာဆိုင္လို႕လဲ...ကၽြန္မ ေသခ်င္တယ္...လူ႕ေလာကႀကီးမွာ မေနခ်င္ေတာ့ဘူး”
“အဖန္ငါးရာ ငါးကမၻာခံရတတ္တယ္။ ဒီလိုေတာ့မလုပ္လိုက္ပါနဲ႕။ အသက္တစ္ေခ်ာင္းက အင္မတန္ရခဲ ပါတယ္”
“ရွင္က ဘယ္သူလဲ...ဘာလို႕ ကၽြန္မကို လာတားေနတာလဲ”
“ငါက ကံေကာင္းပါ”
“ဘယ္ကကံေကာင္းလဲ...ရွင့္ကို ကၽြန္မ မသိဘူး”
“အင္း...မင္း ငါ့ကို သိမွာ မဟုတ္ပါဘူး။ ငါကလည္း မင္းကို မသိပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ မင္း ဘာျဖစ္လို႕ အခုလို ကိုယ့္ကိုယ္ကို ေသေၾကာင္းၾကံတာလဲ”
“ကၽြန္မ ေျပာျပေတာ့ ရွင္က ဘာမ်ား တတ္ႏိုင္မွာလဲ”
“မင္းရဲ႕ အျဖစ္အပ်က္ကို သိရရင္ ငါဘယ္လို ကူညီရမယ္ဆိုတာ ဆံုးျဖတ္လို႕ရမွာေပါ့”
“ဒါဆိုလဲ ကၽြန္မတို႕ ေဟာဟိုက ခံုေပၚမွာ သြားထိုင္ၿပီးေျပာမယ္ေလ”
မိန္းမေခ်ာေလးက မလွမ္းမကမ္းမွာရွိေသာ ခံုရွည္ဆီသို႕ ဦးေဆာင္ေခၚသြားသည္။
ခံုရွည္ေပၚတြင္ ႏွစ္ေယာက္သား ထိုင္မိၿပီးေနာက္ မိန္းမေခ်ာေလးက သူ႕အေၾကာင္းကို ရင္ဖြင့္ေျပာျပေလသည္။
“ဒီလိုပါရွင္...ကၽြန္မက ဘြဲ႕ရၿပီး ဌာနတစ္ခုမွာ အလုပ္လုပ္တယ္။ ဒီလိုအလုပ္လုပ္ရင္း ရံုးသြားရံုးျပန္ ဘတ္စ္ကားေပၚမွာ ေတြ႕တဲ့ လူတစ္ေယာက္နဲ႕ ခ်စ္သူျဖစ္ခဲ့တယ္။ ကၽြန္မတို႕ မိုးမျမင္ ေလမျမင္ ခ်စ္ခဲ့ၾကတယ္။ တစ္ေယာက္နဲ႕တစ္ေယာက္ နားလည္မႈအျပည့္ရွိခဲ့တယ္။ တစ္ေန႕မျမင္ရင္ တစ္ေန႕ မေနႏိုင္ၾကဘူး။ ကၽြန္မတို႕ အရမ္းကို ခ်စ္ခဲ့ၾကတာေပါ့ရွင္...”
“အင္း...ဆက္ေျပာပါဦး”
“တိုတိုပဲ ေျပာၾကပါစို႕ရွင္...ကၽြန္မတို႕ႏွစ္ေယာက္ ရာသက္ပန္ရိုးေျမက်ေအာင္ ေပါင္းဖို႕ စိတ္တူကိုယ္တူ ရည္စူးထားခဲ့ၾကတာေပါ့။ ဒါေပမယ့္...ကၽြန္မ ခ်စ္သူဟာ ကၽြန္မကို အေတြ႕မခံေတာ့ဘဲ ေရွာင္ၿပီး ေနတယ္။ ကၽြန္မက သူ႕ဆီကို အမ်ိဳးမ်ိဳးဆက္သြယ္ေပမယ့္ လံုး၀အေတြ႕ မခံေတာ့ဘူး။”
“ဘာျဖစ္လို႕လဲ”
“အဲဒါကို ကၽြန္မ သိခ်င္တာေလ...ဒါေပမယ့္ လံုး၀ ေမးလို႕မရဘူး။ အေတြ႕မခံဘူး။ အဆက္အသြယ္ လံုး၀မလုပ္ဘူး။ မနက္က သတင္းစာဖတ္ေတာ့မွ သူက သူေဌးသမီးတစ္ေယာက္နဲ႕ ေစ့စပ္လိုက္တယ္ ဆိုတာ သိရေတာ့ ကၽြန္မအရမ္းရွက္သြားတယ္။ ကၽြန္မနဲ႕ သူနဲ႕ တြဲလာတာ ၂ ႏွစ္ေက်ာ္ေက်ာ္ရွိၿပီေလ။ ကၽြန္မတို႕ႏွစ္ေယာက္ ခ်စ္သူေတြဆိုတာ တစ္ဌာနလံုးသိတယ္။ တစ္ရပ္ကြက္လံုးသိတယ္”
“အင္း...မင္း အရမ္းခံစားရမွာေပါ့”
“ဟုတ္တယ္ရွင့္...ကၽြန္မရဲ႕ဘ၀မွာ သူဟာ အခ်စ္ဦးလည္းျဖစ္တယ္။ အခ်စ္ဆံုးလည္းျဖစ္တယ္။ ကၽြန္မ ေလ...စိတ္ညစ္လြန္းလို႕ အခုလို ျမစ္ထဲခုန္ခ်ၿပီး အဆံုးစီရင္မလို႕ပါရွင္”
“မၾကံေကာင္း မၾကံစည္အပ္ပါဘူး။ ခင္ဗ်ား...အသက္ကို မႏွေျမာဘူးလား”
“ကၽြန္မ အသက္ထက္ အရွက္ကို တန္ဖိုးထားတယ္”
“ကၽြန္ေတာ္ အၾကံေပးမယ္...ခင္ဗ်ား....လိုက္နာႏိုင္မလား”
“ရွင္က ဘာလဲ။ ကၽြန္မကို ဘာမ်ားအၾကံေပးခ်င္လို႕လဲ”
ကံေကာင္းက အိတ္ထဲက ပလစ္စတစ္ေလာင္းထားေသာ ကတ္ျပားေလးႏွစ္ခုကို ထုတ္ၿပီး မိန္းမေခ်ာေလး၏ လက္ထဲကို ထည့္လိုက္ေလသည္။ မိန္းမေခ်ာေလးက ကတ္ျပားကို အေသအခ်ာ ကိုင္ၾကည့္လိုက္သည္။

“ဒါက ဘာလဲရွင့္”
“အခ်စ္ေရး...အိမ္ေထာင္ေရး အဆင္ေျပေစမယ့္ တံဆိပ္ကေလးေတြပါ”
“ရွင္က ေဗဒင္ဆရာလား”
“ဟာ...မဟုတ္ပါဘူး။ ေဗဒင္လဲ မေဟာတတ္ပါဘူး”
“ကၽြန္မ နားမလည္ဘူး...ရွင္းရွင္းလင္းလင္းေလး ေျပာျပပါလား”
“ဒီလိုပါ...ကၽြန္ေတာ္က ေလာကီပညာနဲ႕ပတ္သက္ၿပီး ကမၻာ့ႏိုင္ငံအသီးသီးက အယူအဆေတြ၊ ျမန္မာ့ အယူအဆေတြ၊ ကမၻာ့ပညာရွိေတြ၊ ျမန္မာ့ပညာရွိေတြ ေရးသားတဲ့ အေၾကာင္းအရာေတြကို ရွာေဖြ ဖတ္ရႈၿပီး လူေတြရဲ႕အခက္အခဲေတြကို ေျပလည္ေစမယ့္နည္းလမ္းေတြကို ရွာေဖြေနတာပါ”
“ေၾသာ္...ကၽြန္မ စိတ္၀င္စားလာၿပီ။ ကၽြန္မ ေတြ႕ႀကံဳေနရတဲ႕ ခံစားခ်က္ေတြ ကုစားႏိုင္မယ္လို႕ ေမွ်ာ္လင့္မိပါတယ္ရွင္”
“ဟုတ္ကဲ့...ကၽြန္ေတာ္ ေလ့လာထားတာေလးေတြကို ေျပာျပပါမယ္။ ဒီပံုေလးက Hercules Knot Love Amulet လို႕ေခၚပါတယ္။ ဗမာလိုေျပာရရင္ေတာ့ ဟာက်ဴလီအခ်စ္ႀကိဳးထံုးေလးေပါ့။ ကမၻာအရပ္ရပ္က အခ်စ္ေရး၊ အိမ္ေထာင္ေရး အဆင္မေျပတဲ့သူေတြ အတြက္ ပီယအေဆာင္လို႕ ေျပာရင္ရပါတယ္”
“ဒါဆို...ကၽြန္မက ဒါကိုေဆာင္ထားရင္ ကၽြန္မရဲ႕ အခ်စ္ေရးအဆင္ေျပႏိုင္ပါ့မလား”
“ကၽြန္ေတာ္...ရွင္းရွင္းေျပာမယ္။ ဒါကို ေဆာင္ထားရံုနဲ႕ေတာ့ အဆင္ေျပတယ္လို႕ မေျပာႏိုင္ဘူး။ ခင္ဗ်ားလုပ္သင့္တာက ခင္ဗ်ားရဲ႕ခ်စ္သူအေပၚမွာ လံုး၀ ေမတၱာမပ်က္ပါနဲ႕။ ခ်စ္သူ စိတ္ခ်မ္းသာ၊ ကိုယ္က်န္းမာၿပီး ေပ်ာ္ေပ်ာ္ရႊင္ရႊင္ရွိပါေစလို႕ ေမတၱာပို႕ေပးပါ။ ၿပီးေတာ့...”
“ေျပာပါဦး ကိုကံေကာင္း”
“ကၽြန္ေတာ္ေပးထားတဲ့ ပံုအတိုင္း ရင္ထိုးေလးျဖစ္ျဖစ္၊ ဆြဲႀကိဳးေလးျဖစ္ျဖစ္ ေရႊ ဒါမွမဟုတ္ ေငြနဲ႕ ျပဳလုပ္ၿပီး အျမဲတန္း ၀တ္ဆင္ထားပါ။ အခ်စ္ေရးမွာ ကံေကာင္းျခင္း၊ မ်က္ႏွာပြင့္လန္းျခင္း၊ စန္းပြင့္ျခင္း နဲ႕ ေတြ႕ၾကံဳရပါမယ္”
“ရွင္...တကယ္ေျပာေနတာလား”
“ကၽြန္ေတာ္ စမ္းသပ္ၿပီးပါၿပီ။ ယံုယံုၾကည္ၾကည္နဲ႕သာ ေဆာင္ရြက္ပါ”
“၀မ္းသာလိုက္တာရွင္”
“ဒီမယ္ ကၽြန္ေတာ္ ရွာေဖြထားတဲ့ လက္စြပ္၊ ဆြဲႀကိဳး၊ လက္ေကာက္၊ ရင္ထိုး၊ ခါးပတ္ ပံုေလးေတြပါ”
ကိုကံေကာင္းက သူ႕လြယ္အိတ္ထဲက စာအုပ္တစ္အုပ္ကို ထုတ္ၿပီး ပံုမ်ားကို ျပေလသည္။



“ကၽြန္မ တစ္ခုေမးပါေစရွင္”
“ေမးပါ....ေမးပါ”
“အမ်ိဳးသားေတြေကာ ေဆာင္ရင္ရသလား”
“ရပါတယ္...ကိုယ္တကယ္ခ်စ္ၿပီး ေမတၱာရွိတဲ့သူကို သစၥာရွိရွိနဲ႕ တန္ဖိုးထားေပးပါ။ ေပ်ာ္ရႊင္ ခ်မ္းေျမ့မႈ မလြဲဧကန္ရရွိႏိုင္ပါတယ္”
“ဟုတ္ကဲ့ရွင္...အရမ္းကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္”
“ေနာက္ၿပီး...ကၽြန္ေတာ္ေျပာမယ္...ဘယ္ေတာ့မွ လြယ္လြယ္နဲ႕ အရႈံးမေပးနဲ႕...က်ရႈံးေနခ်ိန္မွာ ခံႏိုင္ရည္ရွိဖို႕လိုတယ္။ ကၽြန္ေတာ္သြားၿပီေနာ္”
“ေနပါဦးရွင္...ရွင္က ဘယ္မွာေနတာလဲ”
“ကၽြန္ေတာ္က ျမန္မာျပည္အလယ္ပိုင္းတစ္ေနရာမွာ ေနပါတယ္။ အခုေတာ့ ဘ၀ခရီးသည္ေပါ့။ အနယ္နယ္ အရပ္ရပ္ကို လွည့္လည္သြားေနၿပီး စိတ္ခ်မ္းသာမႈကို ရွာေဖြေနတာပါ”
“ကၽြန္မ...ရွင့္ကို ဘယ္လိုေတြ႕ႏိုင္မလဲ”
“ကၽြန္ေတာ္ ဖုန္းနံပါတ္တစ္ခုေပးခဲ့ပါမယ္။ အဆင္ေျပတဲ့အခ်ိန္ဆက္သြယ္ပါ”
ကံေကာင္းက ဖုန္းနံပါတ္တစ္ခုကို ေပးခဲ့ၿပီးေနာက္ ထိုေနရာမွ ထြက္ခြါသြားေလသည္။
၆ လခန္႕ၾကာၿမင့္ၿပီးသည့္ေနာက္တြင္ မိန္းမေခ်ာေလးသည္ သူ႕ခ်စ္သူႏွင့္ ထိမ္းျမားလက္ထပ္ ျဖစ္သြား သည့္ မဂၤလာသတင္းကို ကံေကာင္း ၾကားသိလိုက္ရေလသတည္း။
ေက်ာ္သိုက္

http://www.mm-flashsongs.com/profiles/blog/show?id=5202681%3ABlogPost%3A1490557&xgs=1&xg_source=msg_share_post

No comments:

Post a Comment